17 iun. 2012

DOCUMENTARE - Colectia PENTRU PARINTI


Pentru oamenii responsabili rolul de parinte incepe cu mult inainte de aparitia in familie a mogaldetelor care ne umplu putinul timp liber care ne ramane zilnic dupa serviciu. Personal, cred ca rolul de parinte incepe cu pregatirea si planificarea. Este cel putin ilogic, din punctul meu de vedere, sa te pui pe facut copii fara a avea nici cea mai mica idee ce provocari si responsabilitati presupune meseria de parinte.

In colectia Pentru Parinti veti gasi o serie de postari in care am sintetizat cele mai interesante si, cred eu, utile resurse pe care le-am gasit in cautarile mele demarate atunci cand am ales sa-mi asum rolul de parinte, cu 2-3 ani inainte de a avea primul copil.

Dedic aceste postari tuturor celor care vor sa faca din copiii lor oameni de succes.

Lectura placuta si aplicare eficienta!

Nu trebuie sa uitam ca valoarea unei idei se masoara in rezultatele pe care aceasta le genereaza in practica.

Pentru articole similare, accesati:
Sectiunea COLECTII


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu