22 iun. 2012

DOCUMENTARE - Colectia SUCCESUL IN CARIERA


Cea mai mare parte a timpului de care dispune un adult obisnuit este dedicata serviciului. Pentru unii dintre noi actualul loc de munca este un calvar, in vreme ce pentru altii, putini - e drept, jobul reprezinta o binecuvantare. Ce face oare diferenta intre cele doua categorii? Este oare posibil sa trecem din categoria "nefericitilor" in cea a "norocosilor"?

Dincolo de motivatia financiara, fiecare dintre noi acorda un interes mai mic sau mai mare carierei personale datorita oportunitatilor pe care aceasta le ofera pentru satisfacerea unor nevoi primordiale ale fiintei umane. Care sunt aceste nevoi si cum ne-ar putea ajuta constientizarea acestora in obtinerea succesului in cariera?

Iata doar cateva dintre intrebarile care m-au indemnat sa caut raspunsurile potrivite in experienta celor care au reusit. In colectia SUCCESUL IN CARIERA veti gasi o serie de postari in care am sintetizat cele mai interesante si, cred eu, utile resurse pe care le-am gasit in cautarile mele demarate atunci cand am ales sa obtin succesul in viata profesionala.

Dedic aceste postari tuturor celor care sunt preocupati de succesul in cariera.
Lectura placuta si aplicare eficienta!

Nu trebuie sa uitam ca valoarea unei idei se masoara in rezultatele pe care aceasta le genereaza in practica.

Pentru articole similare, accesati:
Sectiunea COLECTII


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu