14 oct. 2012

DOCUMENTARE - Colectia DESENE ANIMATE EDUCATIVE (video)


Copiii invata repede. Si bune, si rele... E sufucient sa treci printr-un parc, sau pe langa un loc de joaca, si vei fi uimit de numarul mare de expresii pe care le folosesc. Un observator atent poate chiar sa recunoasca preferintele in materie de desene animate ale prichindeilor: limbaj de Cartoon Network, atitudine de Minimax, expresie de Disney Channel, personaje Boomerang, replica de Minimax...

Marturisesc ca nu sunt foarte incantat de serialele incluse in grila de programe a majoritatii posturilor TV pentru copii. Este si motivul pentru care le-am limitat accesul la acestea inca de la inceput. Am cautat si voi cauta permanent in doemniul audiovizual sa identific resurse care sa contina combinatia optima intre distractie si invatare/educatie.

In aceasta colectie mi-am propus sa postez desenele animate educative pe care le-am gasit si le folosesc cu succes in dezvoltarea copiilor mei.

Daca doriti sa contribuiti la imbogatirea acestei resurse, va rog sa recomandati materiale in sectiunea comentarii.

Desene animate in limba engleza:

Desene animate in limba romana:


Vizionare placuta!

Pentru articole similare, accesati:
Sectiunea COLECTII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu