1 apr. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Tu cat castigi pe ora?

Cu voce timida, copilul il priveste pe tatal sau si-l intreaba:
-Taticule, cat castigi pe ora?
Tatal ii raspunde, zambind:
-Auzi, fiule, aceste lucruri nu ti le spun nici tie, nici mamei tale…
Copilul insista:
-Taticule, te rog, spune-mi! Cat castigi pe ora?
Induplecat de rugamintea baiatului, tatal ii raspunde:
-Cinci dolari pe ora.
Atunci copilul intreaba:
-Tata, poti sa-mi dai 2 dolari?
Tatal, vadit nemultumit, ii spune cu repros:
-Asta este motivul pentru care ai vrut sa stii cat castig pe ora?! Du-te la culcare! La ora asta trebuia sa dormi deja!
Un pic mai tarziu, tatal reflecta asupra problemei, se simte vinovat si nu poate urmari relaxat programul TV. Se gandea ca poate copilul avea nevoie de bani ca sa-si cumpere ceva util, poate chier pentru scoala. Se ridica si pleca spre camera copilului. Cu voce soptita, intreba:
- Dormi, fiule?
- Nu, tata….
- Asculta, fiule, aici ai cei 2 dolari pe care mi i-ai cerut…
- Multumesc, taticule! - spuse copilul si, bagand mana sub perna, mai scoase 3 dolari. Taticule, acum sunt fericit….am deja cinci dolari.
- Bine, fiule, acum spune-mi pentru ce aveai nevoie de banii astia?
Copilul raspunse:
-Taticule, ai putea sa-mi vinzi o ora din timpul tau?

Pentru articole similare.
Accesati Colectia DEZVOLTARE PERSONALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu