21 iun. 2014

ACTIUNE - Banc bun :)

Ieri, ferma noastra a avut privilegiul de a primi vizita domnului Ionescu, un ofiter de la antidrog.

-Imi pare rau, dar trebuie sa inspectez ferma, sa vad daca nu cumva
cultivati plante ilegale.


-Nici o problema, i-am zis, poti sa cauti unde vrei in afara de campul ala, din dreapta... 


Atunci a scos legitimaţia si a fluturat-o arogant la doar 2 centimetri in fata nasului meu:
-Vezi asta?! Imi da autoritatea sa caut unde vreau, nu poti sa-mi spui tu unde sa caut si unde nu!! Am incheiat discuţia, ai inţeles?!?


-Bine, ma scuzati, i-am raspuns politicos si mi-am vazut de-ale mele. 


Nu trec 10 minute si-l vad pe Ionescu-al meu alergand de mama focului pe campul din dreapta, urmarit de Blitz, masivul nostru taur semisalbatic, care facea spume la gura de atata efort. 

Domnul Ionescu avea ochii iesiti din orbite de panica si urla cat il tinea gura:
-Ajutoooor!!! Ajutoooor!!!

Atunci am aruncat sculele din mana, am fugit langa gard si am urlat la el:
-Legitimaţia!.. Arata-i legitimaţia!.. Blitz are un respect deosebit pentru insemnele autoritatii...



Pentru articole similare, 
accesati Colectia DISTRACTIE MAXIMA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu