6 apr. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Alta mentalitate

Prima data cand m-am dus in Suedia, in 1990, unul dintre colegii mei suedezi ma aducea la serviciu in fiecare dimineata cu masina lui.
Era in septembrie, era frig si fulguia. Ajungeam foarte devreme la intreprinderea la care lucram si el parca masina tot timpul foarte departe de parta de acces in cladirea de birouri. Zilnic peste 2.000 de angajati veneau cu masina proprie la serviciu.
In prima zi nu am facut nici un comentariu, nici in a doua sau in a treia, dar in zilele ce au urmat, cu un pic mai multa incredere, l-am intrebat pe colegul meu:
-Aveti locuri de parcare fixe aici? Am vazut ca parcarea este complet goala cand ajungem, si totusi, tu parchezi foarte departe.
Iar el mi-a raspuns pur si simplu:
-Nu, dar cum noi ajungem foarte devreme, avem tot timpul sa mergem pana la intrare. Cei care ajung insa mai tarziu au mai multa nevoie sa gaseasca locuri mai aproape de intrare, nu crezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu