30 mar. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Cel ce l-a inteles pe Dumnezeu

Dupa un îndelungat rastimp de viata comunitara, de meditatie si rugaciune, trei discipoli îsi parasira maestrul si îsi începura misiunea în lume.
Dupa zece ani, cei trei se întoarsera sa-l vada pe învatatorul lor.
Batrânul calugar îi pofti sa seada în jurul sau, întrucât durerile batrânetii nu-l mai lasau sa se ridice. Fiecare dintre ei începu sa povesteasca tot ceea ce facuse.
- Eu, începu cel dintâi cu un oarece orgoliu în glas, am scris o multime de carti si le-am vândut în milioane de exemplare.
- Ai umplut asadar lumea de hârtie, zise învatatorul.
- Eu, cuvânta cel de-al doilea cu mândrie, am predicat într-o multime de locuri.
- Ai umplut asadar lumea cu vorbe, zise învatatorul.
- Eu, spuse cel de-al treilea discipol, ti-am adus aceasta perna, sa ai de ce sa-ti sprijini picioarele, ca sa nu te doara.
- Tu, zise învatatorul surâzând, tu l-ai inteles pe Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu