1 ian. 2017

Idei de 10.000 de Euro - Citeste strategic!

Dragi prieteni,

Bine v-am regasit in noul an!
Unul dintre obiectivele mele pentru 2017 este acela de a promova ideile de calitate pe care le-am descoperit in explorarile mele, le-am testat si functioneaza.

Iata si prima idee din acest an: Cititul strategic - un concept despre care am aflat intr-un curs de dezvoltare personala sustinut de Andy Szekely.

La scoala am invatat ca o carte se citeste "din scorta-n scoarta", indiferent de numarul de pagini si timpul investit in acest demers.
Cititul strategic ne invata cum sa citim orice carte intr-o singura zi, mai exact in 1-2 ore, astfel: 


Nu uitati (tot de la Andy citire):
Orice idee de calitate ramane un simplu zvon neverificat, cata vreme nu ajunge in muschi.

Aplicati! Experimentati! Pastrati ceea ce functioneaza!

4 comentarii:

  1. Cum poti citi o pagina in 3 secunde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu putem citi o pagina in 3 secunde, dar o putem parcurge, cautand titluri, subtitluri, cuvinte cheie, imagini care ne-ar putea atrage atentia asupra capitolului sau paragrafului respectiv.
      Eu folosesc un postit pe care imi notez numarul paginilor pe care am descoperit elemente cheie si apoi revin si citesc integral paginile respective.

      Ștergere
  2. Nu am nimic cu Andy dar mie personal asa zisul lui curs mi se pare a fi pe modelul prezentarilor MLM. Un pic de NLP, un pic de Brian Tracy, si multa exagerare. Lipsea we are the champins...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cursurile de dezvoltare personala au, in general, o componenta importanta de motivational. Poate ca modul in care trainerii aleg sa-i inspire pe ceilalti sa treaca la actiune nu este intotdeuna bine primit de intreaga audienta.
    Mie imi place in schimb sa ma concentrez asupra lucrurilor pozitive, mai exact asupra ideilor de calitate pe care le pot prelua, experimenta si pastra, daca functioneaza.

    RăspundețiȘtergere