9 apr. 2016

MOTIVATIONAL - Pestele lui Nastratin Hogea

În timpul unei călătorii, Nastratin face un popas și intră într-un han. Tot atunci, în han intră încă un călător și cer în același timp de mâncare hangiului. Însă hangiul le spune că nu are de mâncare decât un singur pește și îi sfătuiește pe cei doi să-l împartă. Auzind acestea, Nastratin spune:
– Eu voi mânca doar capul peștelui. Hangiul îl întreabă care este motivul acestui lucru.
 Pestele isi are inteligenta in cap. Cel ce mananca capul pestelui devine mai destept.
Auzind acestea, celălalt drumeț interveni numaidecât și îi spune lui Nastratin:
– De ce să mănânci tu capul de pește?! Eu vreau să-l mănânc.
Nastratin nu se opune si mănâncă ditamai bucata de pește, săturându-se, însă celălalt drumeț mănâncă doar capul peștelui și i se adresează supărat lui hogea:
– Tu ai mâncat ditamai bucata de pește și te-ai săturat. Eu am mâncat doar capul și am rămas flămând.
– Iată, deja te-ai și deșteptat!

Pentru postari similare,
accesati Colectia Distractie maxima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu