7 ian. 2016

Bancuri bune :)

Un betiv, care duhnea de la o posta a alcool, tigari si parfum ieftin, s-a impleticit pe treptele autobuzului, apoi s-a prabusit pe primul loc liber care i-a aparut in cale. 
Alaturi de el, se afla un preot catolic. Betivul s-a uitat lung la vecinul sau de scaun si i-a spus: 
-Hei, parinte, am o intrebare pentru tine. Care este cauza artritei?
Dupa o pauza de surprindere generata de intrebare, replica preotului a fost una dura si taioasa: 
-Viata imorala, prea multa bautura, fumatul si relatiile cu femeile usoare, fiule!... 
Betivul: 
-Incredibil!
Au mers in tacere o buna bucata de drum, dupa care, preotul a inceput sa se simta vinovat ca avusese o reactie atat de impulsiva fata de un om care, in mod evident, avea nevoie de compasiune crestineasca. S-a intors catre betiv si i-a spus: 
-Iarta-ma, fiule, nu am vrut sa fiu dur. De cat timp suferi de aceasta boala ingrozitoare, artrita?
Betivul: 
-Eu nu sufar de artrita. Eu sunt sanatos tun! Dar docmai am auzit la radio ca Papa sufera de asta si eram curios ce-a facut de s-a imbolnavit...

Pentru postari similare, accesati Colectia Distractie Maxima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu