5 ian. 2013

ACTIUNE - Bancuri bune

-Domnisoara, de ce v-ati numit cainele "Boule"?
-Pentru distractie. Cand sunt pe strada si-l strig, jumatate din barbati se intorc!

Ea : - E buna ciorba ?
El : - Ai chef de cearta ?

Schimb de replici intre parteneri pe subiectul partajului:
- Sa stii ca pastrez copilul! Eu l-am nascut, este al meu!
- Ca de fiecare data, te inseli!
- Ti-ai pierdut definitiv mintile! Te pomenesti ca l-ai nascut tu...
- Nicidecum! Iti mai aduci aminte... in ziua in care s-a nascut, a facut pe el, iar tu m-ai rugat sa merg sa-l schimb... Ei bine, desi mi-a venit greu, te-am ascultat! L-am schimbat!

  • Cugetari... :)
Femeia la volan e ca o stea. Toata lumea o vede, dar ea nu vede pe nimeni...

Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie. Daca succesul continua, mai apar si altele...

Bărbaţii care zic că locul femeii e la bucătărie pur şi simplu nu ştiu ce să facă cu ea în dormitor...

In casnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbintii si potii sa te frigi, iar ultimele sunt reci si esti deja satul ...

Sa nu faci nimic, e tare greu, pentru simplul motiv ca nu stii cand ai terminat...

Pentru articole similare, accesati link-ul:
Colectia DISTRACTIE MAXIMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu