1 apr. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Ocazia speciala

Prietenul meu deschise sertarul dulapului sotiei sale si scoase un mic pachet invelit in matase.
-Acesta, spuse el, nu este un simplu pachet, este o piesa de lenjerie.
Desfacu pachetul si privi atent matasea si dantela.
-L-am cumparat prima data cand am fost impreuna la New York, acum vreo 8 sau 9 ani, dar nu l-a folosit niciodata. Vroia sa-l pastreze pentru o ocazie speciala. Ei bine, cred ca acum e momentul potrivit.
Se apropie de pat si puse acest pachet alaturi de alte lucruri aduse de cei de la pompe funebre. Sotia lui tocmai murise.
Intorcandu-se spre mine, prietenul meu adauga:
-Sa nu pastrezi nimic pentru o ocazie speciala. Fiecare zi pe care o traiesti este o ocazie speciala.
Ma gandesc intotdeauna la cuvintele lui. Mi-au schimbat viata...

Pentru articole similare,
accesati Colectia MOTIVATIONAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu