27 mar. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Scopul conduce

Intr-o zi un cal necunoscut a patruns in curtea fermei la care am copilarit. Nimeni nu stia de unde venea, pentru ca nu avea niciun semn prin care sa poata fi identificat.
Nici nu se punea problema sa pastram calul – cu siguranta apartinea cuiva. Tatal nostru a hotarat sa-i gaseasca stapanul. A incalecat pe cal si l-a dus pe drum, sperand ca instinctul calului il va conduce spre casa. Intervenea numai atunci cand calul parasea drumul sa pasca iarba sau sa o ia pe camp. In aceste cazuri, tata il indruma ferm spre drum.
Astfel, calul a fost returnat in scurt timp proprietarului. Acesta a fost foarte surprins sa-si revada calul si l-a intrebat pe tata:
-Cum de ati stiut ca este calul nostru?
Tata i-a raspuns:
-Nu eu am stiut, ci calul! Eu n-am facut decat sa-l tin pe drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu